maandag 14 december 2009

De kerstboom versieren


Vandaag nog een kerstkaartje, waarschijnlijk komt er nog 1 en dan is het klaar voor dit jaar.
Toen ik de kerstboom aan het inkleuren was (met distress inkt) kwam BlueElle bij me kijken en vroeg of ik het meisje een roze jurkje met een paarse strik wilde geven. En aangezien ik soms vreselijk aan het verzinnen ben wat voor kleuren ik ga gebruiken, was dit dus een hele mooie oplossing. Het papier is wederom van Cosmo Cricket, een lintje en een kerstster erbij. En de slinger in de boom bewerkt met glitter.
Groetjes,
Bianca

13 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een leuk kaartje zeg Bianca!

Groetjes Ida

m@deliefjuh zei

wat is ie leuk zeg! ook een leuk stempeltje!

Loes Oorschot zei

Wat leuk! Schitterend ingekleurd!
BlueElle heeft een goede smaak...

Groetjes, Loes

daantje zei

wat is het een mooi kaartje geworden zeg prachtig.
groetjes
Daantje

Hetty zei

Wauuuw wat een gaaf kaartje

gr hetty

Anita zei

Nou je dochter heeft er kijk op hoor, goede kleurencombi! het is een heel mooi kaartje geworden en die kerstster vind ik geweldig!! heb je die zelf gemaakt?
groetjes, Anita

mildred zei

hoi!

wat is hij ontzettend mooi zeg!!

groetjes mildred

Diane zei

Wat een crea nichtje toch weer. Leuk! En het resultaat is ook gaaf. Mooi die kerstster erbij.

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
GAAF
echt een topper van een kaart
mooie stempel ook trouwens

groetjes elly

elly zei

wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
GAAF
echt een topper van een kaart
mooie stempel ook trouwens

groetjes elly

Janny zei

wooow schitterend Bianca en een goede keus dat rose met lila...staat super!

Anoniem zei

Wow wat een super gaaf kaartje Bianca, prachtige kleuren en de kerstster komt me bekend voor kan dat kloppen?

Groetjes Jannie.

Ilonka zei

hoi Bianca een superrrmooie kaart. En wat een prachtig stempeltje en zo mooi ingekleurd.
Er zit ook een schitterende bloem op. Je kaartje vind ik een toppertje. Zo mooi.

groetjes Ilonka