woensdag 21 april 2010

Theevisite

Een lief tafereeltje, althans dat vind ik. Zo gezellig aan het kletsen met de gans en met de beer. Dan kan je dag niet meer stuk. Het afdrukje is ingekleurd met Distress. Ik weet niet van welk merk het papier is, lag nog in de la. Een MS pons gebruikt en wat roosjes om het geheel af te maken. Ik heb alleen te lage foamblokjes gebruikt waardoor je de diepte ziet die ik had willen creëren.
Ik vind het weer eens iets heel anders als de laatst kaarten.
Groetjes,
Bianca

12 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Mooie kaart Bianca, je afdrukje is erg leuk, mooi papier heb je gebruikt.
En je pons vind ik helemaal geweldig.

Groetjes Jolande

Unknown zei

wat een mooieeeeeeeeeee kaart complimentjes en er staat wat op mijn blog voor je Liefs nellie

peggy zei

Inderdaad super dat afdrukje ...zo gezellig dat ze daar zitten. Prachtig ingekleurd en ook het papier is heel vrolijk erbij.
Een mooi geheel !!!

Peggy xx

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje heb je
weer gemaakt echt een toppie

gr hetty

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje weer Bianca. Ik vind het stempeltje zo schattig en je hebt het zo mooi ingekleurd!
Groetjes van Jacqueline

Diane zei

Wat leuk en mooi is ze. Het doet me er alleen wel aan denken dat het weer eens tijd wordt voor een high tea...

Groetjes,
Diane

Anoniem zei

Wat een gezellig kaartje is het weer geworden, ik vind deze stempel heel vrolijk en gezellig
Groetjes Henny

Loes Oorschot zei

Schitterend! Het is gewoon net zo mooi als een poèzieplaatje! Wauw zeg!!

Groetjes, Loes

Anoniem zei

Een heel mooi kaartje weer Bianca en een super gaaf stempeltje is dit.
Prachtige kleuren en heel leuk die ponsrand er om heen.

Groetjes Jannie.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig Bianca!

Liefs Ida

Tiets zei

ik vind hem superrr Bianca!
fijn wekeend hoor, liefs tiets

Riet zei

Wat een schitterende kaart Bianca.

Liefs Riet.