maandag 11 oktober 2010

4e Theedoosje




Ja ja, alweer Tilda papier. Ik heb ook nog ander papier gebruikt hoor. Dit doosjes is een speciaal doosje. Deze heb ik gemaakt voor een zoveel-jarig huwelijk. In de envelop zit geld. En de envelop heb ik aan de deksel vastgemaakt. Dus als je de deksel van het doosje haalt, dan bungelt er een lintje met een envelop aan. Op de laatste foto kan je zien hoe het lint vastgemaakt is. De rand van de deksel heb ik met een deepedger MS pons bewerkt en op de deksel weer zo'n grote bloem. Persoonlijk vind ik dat hij niets meer nodig heeft.
Groetjes,
Bianca

5 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er wee mooi uit.

groetjes jolande

Anoniem zei

Hallo Bianca
Ik vind deze ook weer schitterend
en alle 10 anders heel knap,we moeten ze nog wel zien maar ik weet het.
groetjes Henny

Anita zei

Ohh die is weer prachtig!
groetjes, Anita

Riet zei

Ze worden steeds mooier Bianca.
Schitterend gemaakt weer,mooi papier,mooie details.

Liefs Riet.

Diane zei

Die kleuren zijn wel heeeeeeeeeel lief zeg. Mooie exemplaar weer.

Groetjes,
Diane