donderdag 8 oktober 2009

Over de helft!

Een collega van mij is over de helft van het aantal bestralingen dat ze moet ondergaan. Dit kaartje vond ik daarom ook wel toepasselijk omdat de stempel over de helft van het midden is (lekker onduidelijk).
Het papier is van CreaMotion, verder heb ik een Martha Stewart pons gebruikt Scalloped Dots
gebruikt, de roosjes komen van Wild Orchid Crafts en verder heb ik de Scalloped Circles Nestabilitie gebruikt.
Zo ga nu snel afsluiten, dochter naar school brengen en door naar het werk.
Ben weer benieuwd naar jullie reactie, ook kritiek is welkom.
Groetjes en een fijne dag,
Bianca

12 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Ik heb wel kritiek hoor...deze kaart is veel te mooi!!

grapje....Bianca...wat zal ze hier blij mee zijn...prachtig gemaakt en ook symbolisch heel lief bedoeld!!

elly zei

hallo bianca
wat een SCHITTERENDE kaart heb je gemaakt
helemaal toppie
ik hoop dat het goed komt met je collega
dus geen kritiek GEWELDIG gedaan

groetjes elly

jacinta's hobbyhoekje zei

kritiek eh effe denken nee kan niets vinden hij is gewoon heel mooi
en ik weet zeker dat je collega er heel blij mee zal zijn

groetjes jacinta

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig kaartje, dat zal je collega goed doen, hij is super!
Groetjes van Jacqueline

celia zei

Wat een lief gebaar(en kaartje)er zouden wat meer zo'n lieve collega's mogen zijn!

Loes Oorschot zei

Schitterend Bianca!! Wat een mooi geheel! Lief dat je hem aan je collega geeft!

Groetjes, Loes

Milnie zei

Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Bianca! Vind het ook een prachtig gebaar naar je collega toen, ze kunnen zich geen beter collega wensen denk ik zo!

Groetjes,

Mélanie

Anoniem zei

Als je ziek bent is het altijd heerlijk om kaarten te ontvangen.
en als je dan zo,n mooie krijgt
geweldig!!

groetjes Henny

mildred zei

Heel mooi weer!! geweldig!!!

groetjes mildred

Bianca zei

Lieve dames,
Ik vind jullie reakties geweldig. Dank jullie wel.

Groetjes,
Bianca

Angela zei

Wat een schatje!!!
Liefs
Angela

Elly zei

Echt een heel leuk kaartje zeg.
groetjes, Elly