woensdag 5 mei 2010

Happiest birthday

Maandag weer lekker mee gedaan met de sol (op de club van Tiets). Het was even zwoegen, maar dit is het eindresultaat. Omdat het afdrukje dat we moesten gebruiken vrij klein moest zijn, bleef voor mij eigenlijk alleen Edwin over. Daar wilde ik dan weer eens een mannenkaart van maken. Ik heb Edwin ingekleurd met de potloden. Het papier is van Basic Grey. De tekst heb ik uitgestanst met een nestabilitie. Het lintje komt uit de grote doos. En de knoopjes heb ik zelf gemaakt. Ergens op een blog, ik weet helaas niet meer welke, zag ik hoe ze van Krimpie zelf knopen maakte. En dat heb ik geprobeerd. Heel erg leuk om te doen. Voor het eerst, dat ik een mannenkaart (die ik zelf gemaakt heb) mooi vind. Wat vinden jullie?
Groetjes,
Bianca

10 opmerkingen:

Anita zei

Ontzettend leuke mannenkaart! Heel apart model ook, nooit eerder gezien. Was wel moeilijk zeker?
groetjes, Anita

Hetty zei

Wat een schitterende mannenkaart
en het model is erg leuk wil hem
ook nog wel een keer maken

gr hetty

RosesMarijke zei

Hardstikke leuk Bianca!!

mildred zei

wat een leuke mannenkaart zeg!!

groetjes mildred

Riet zei

Wat een prachtige kaart Bianca,mooi papier en stempel.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Ik vind hem helemaal geweldig Bianca, wat een prachtige mannen kaart.
Heel mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Jannie.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is zeker een hele mooie mannenkaart, prachtige kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Loes Oorschot zei

Heel erg mooi Bianca! En wat een leuk model. Ik ben ook helemaal weg van de zelfgemaakte knoopjes! Wat een goed idee!

Groetjes, Loes

Diane zei

Hij is mooi!!! Erg leuk! geweldige tinten papier erbij trouwens.

Groetjes,
Diane

Leonie zei

Mooie mannenkaart Bianca!! :D :D

Groetjes,
Leonie.