vrijdag 11 september 2009

Mijn eerste stempelkaart

Hoi mensen (dames durf ik niet te zeggen, ik ben er namelijk van overtuigd dat er genoeg mannen zijn die (met hun vrouwen mee)kijken).

Een aantal jaar geleden had ik ergens of in een tijdschrift een voorbeeld gezien van een stempelkaart. En wat vond ik dat gaaf.
Maar om dingen aan te schaffen zonder dat je nog precies weet of je het echt leuk vind is zonde van het geld.
Dus mijn eerste stempelkaart heb ik gemaakt met materialen die ik al in huis had. Ik heb hem dus ook ingekleurd met aquarelpotlood of aquarelverf.
Dit is er van geworden.



Als ik de kaart nu bekijk is hij heel erg kaal.
Dus wat heb ik gedaan ........ ik heb hem gepimt!!??



Ziet er een stuk beter uit. Maar veel kon ik er niet meer mee doen. Het formaat van de kaart is veel te klein.


Toen ik erachter kwam dat het maken van stempel/scrapkaarten ook echt mijn ding is heb ik mezelf verwend met een doos derwent potloden. En wat was dat geweldig. In eerste instantie gestart met stempelafdrukken van Penny Black die ik van mijn schoonzus heb gekregen.

Om mezelf nog meer te verwennen heb ik (via een geweldige vriendin) een hele mooie houten doos met prismacolor potloden aangeschaft.

Inmiddels ben ik echt verslaafd!! En mijn collectie stempels uitgebreid met vooral Magnolia, maar ook diverse andere merken en uiteraard komen er steeds meer stempels bij.

Om een nieuwe uitdaging aan te gaan ben ik copics aan het sparen. En oei, als je daar aan begint ......... wordt je heel erg hebberig.

Vanaf nu ga ik niet meer terugduiken in de tijd, geen oude kaarten meer. Maar het leek mij een leuke start van een blog om de voorgeschiedenis te vertellen.

Graag hoor ik jullie mening.

Groetjes,
Bianca

Geen opmerkingen: