donderdag 10 september 2009

Uit de oude doos .....

Gisteravond al aangegeven dat ik vandaag een berichtje zou plaatsen. Ik ben de hele dag bezig geweest hoe ik mijn blog zou beginnen.

Heel wat jaren geleden ben ik door mijn schoonzus aangestoken om kaarten te gaan maken.
Nu leek het mij wel grappig om als eerste een serie kaarten te laten zien die ik ongeveer een jaar of 13 geleden gemaakt heb. Toen ik ze bekeek vond ik het zeer lachwekkend.

Dit zal een van de eerste kaartjes geweest zijn. Nog geen stap voor stap 3D, maar 3 of 4 dezelfde plaatjes waar je zelf moest kijken hoe je de diepte wil aanbrengen. Wat was dat moeilijk.



De volgende is al weer een stapje verder.

Inmiddels ook al aan het borduren geslagen op de kaarten.



Hier ook al een stukje uitgesneden en met verschillende kleuren gewerkt.





Wat is het leuk, maar ook heel lastig om een blog te beginnen. Er zijn zoveel dingen waar je iets mee kan of moet doen. Opmerkingen, tips, trucs of verbeteringen zijn daarom ook altijd welkom.



Groetjes,
Bianca

Geen opmerkingen: