vrijdag 11 september 2009

Te wachten?


Hoi,
Deze stempels zijn van Magnolia. Het papier weet ik niet meer. Maar de veren vond ik een mooie vervanger van sneeuw. Ik vind het een hele mooie kerstkaart.

Mensen, zoveel kaarten maak ik niet op een dag. Maar ik heb er een aantal in de kast liggen en vind het leuk om direct een aantal kaarten op mijn blog te zetten. Dan valt er iets te kijken.

Er zullen heel veel dagen voorbij gaan dat er geen nieuwe kaart op mijn blog komt. Ik ben echtgenoot, moeder en werk 4 dagen in de week. Dus heel veel vrije tijd heb ik niet. Maar als ik hem dan heb. Dan gaan de potloden of stiften op tafel en leef ik me helemaal uit. Met als gevolg dat onze dochter ook de smaak te pakken heeft en ook regelmatig een plaatje komt kleuren.

Laat me weten wat je er van vind.

Groetjes,
Bianca

Geen opmerkingen: